Isnin, 21 Mac 2011

JOM Pemuda BN Curah Bakti Di Ibu Kota

Oleh: Mohd Faizal Mohd Salleh

KUALA LUMPUR, 21 Mac – Selepas Selangor, Terengganu, Pahang, Johor, Melaka dan Negeri Sembilan, program Jelajah One Malaysia (JOM) Pemuda BN yang telah memberi khidmat bakti kepada rakyat diteruskan lagi.

Kali ini, Wilayah Persekutuan pula menjadi lokasi khidmat bakti tersebut apabila Pengerusi Pemuda BN, Khairy Jamaluddin dan rombongannya yang lain bersama-sama memikul tugas membantu rumah penduduk setempat.

Pengerusi Pemuda BN, Khairy Jamaluddin berkata, kehadiran mereka bukanlah sekadar datang untuk memberi janji-janji palsu kepada penduduk sebaliknya membuktikan bahawa BN benar-benar ikhlas berkhidmat untuk rakyat.

“Kehadiran JOM Pemuda BN ini adalah untuk membuktikan bahawa melalui kepimpinan BN, janji-janji yang diketengahkan bukanlah omong-omong kosong sebaliknya dibuktikan dengan pelaksanaan seperti yang kita laksanakan hari ini.

“Kita tidak seperti pemimpin-pemimpin pembangkang khususnya di kawasan Parlimen Segambut, Batu, Seputeh dan Bandar Tun Razak, yangt mana Ahli Parlimen mereka tidak pernah mengotakan janji pilihanraya sebaliknya hanya sibuk berpolitik hingga mengabaikan kebajikan dan permasalahan penduduk di kawasan yang mereka wakili,” katanya.

Beliau berkata demikian selepas membaik pulih rumah pada program JOM Pemuda BN Peringkat Parlimen Seputeh di Taman Salak Jaya, Ahad.

Khairy yang juga Ketua Pemuda UMNO seterusnya berkata program JOM merupakan sebahagian program pergerakan itu untuk meneruskan tradisi BN membela rakyat.

“Khidmat bakti ini akan diteruskan lagi selepas ini dan pemantauan akan dilaksanakan dari semasa ke semasa agar masyarakat di kawasan-kawasan seperti ini akan terus diberi perhatian dan pembelaan,” ujarnya.

Catatan : Tahniah Pemuda BN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan